Sorry filmpje duurt wat langer.

28 november 2015 - Airlie Beach, Australië

We zijn inmiddels in Australië. Gelijk een wat ander temperatuurtje. Hadden we in NZ het kacheltje aan in de nacht. Hier in australie moeten we 's nachts alles open zetten wat maar open kan van de campervan. En dan nog drijven we naar buiten.... maar no worries. Inmiddels zijn we bij Cape Tribulation, Cairns, Port Douglas geweest. Hebben we voor het eerst sinds 15 jaar weer gedoken bij het Great Barrier Reef. Daarna gesnorkeld, veel koraal gezien en een haai! Weer genoeg materiaal voor een filmpje, maar het ontbreekt aan tijd en schaduw om te monteren. Zondagochtend stappen we namelijk weer vroeg op de boot naar Whitsunday Island voor een bezoek aan Whithaven beach en Hamilton Island. Een buurman op de camping van gisteren zwom daar een paar dagen geleden oog in oog met een 2,5 meter lange Bull Shark. Of dat verhaal helemaal waar is weet ik niet, maar ik dacht laat ik dan nog maar even snel een berichtje plaatsen. Groetjes van ons!